37 תשובות
נהייתי אפילו יותר שמאלני
רק שלום מביא שלום
האסון היה כל כך נוראי בשביעי לאוקטובר שאנחנו לא רוצים עוד מלחמות
אני בעד שהחטופים יחזרו ושהמלחמה תיפסק שלא יהרגו עוד חפים מפשע בעזה
את חמאס אי אפשר לנצח כי אי אפשר לנצח את הרעיון הפלסטיני
לכן רק שירו שיר לשלום אל תלחשו תפילה
מוטב תשירו שיר לשלום בצעקה גדולה
רק שלום מביא שלום
האסון היה כל כך נוראי בשביעי לאוקטובר שאנחנו לא רוצים עוד מלחמות
אני בעד שהחטופים יחזרו ושהמלחמה תיפסק שלא יהרגו עוד חפים מפשע בעזה
את חמאס אי אפשר לנצח כי אי אפשר לנצח את הרעיון הפלסטיני
לכן רק שירו שיר לשלום אל תלחשו תפילה
מוטב תשירו שיר לשלום בצעקה גדולה
אנונימי
שמאל זה לא רק שטחים.. זה גם סוציאליזם,שיוויון, פרוגרס, קידמה חברתית ועוד. אני לא שמאלני אגב
אמרו גם לימנים לכתוב אז כתבתי שאני ימנית ולא השתנתה דעתי רק התחזקה
אבל מוחקים פה כל תשובה שקשורה לאחדות ומדברת בעד הימין הזייה
אבל מוחקים פה כל תשובה שקשורה לאחדות ומדברת בעד הימין הזייה
זה לא קשור בשום צורה. אני מרכז שמאל מבחינה ביטחונית והדעה שלי נשארה אותו דבר מאז פרוץ המלחמה. גם לפני המלחמה תמכתי בחיסול החמאס אבל לא בפגיעה בחפים מפשע כמו שרוב האנשים בארץ תומכים בזה
^ אני דווקא חושבת שגם הרוב תומכים בלפגוע מחפים מפשע פשוט כי הם לא מבינים
ומבחינה חברתית כלכלית אני לא שמאל אני חושב שהעניין של ה "כפייה הדתית" זה חרטא ואני תומך בהפרטות של משרדים ממשלתיים בעיקר משרד החינוך
^^ אין ספק, יש הרבה בורות בעניין
שמתובלת בפאשיזם ברוטב לאומנות
שמתובלת בפאשיזם ברוטב לאומנות
^^ חוץ ממשרד הבריאות
^^^^^^^לא כולנו הבנים של מישהו שלא קיים
אנונימית
כן, שמאל זה לא רק הקונפליקט, זה גם בפאן החברתי-סוציולוגי, כלכלי, מדיני וכו'...גם לפני זה הייתי בעד חיסול חמאס...
אנונימית
שמאל זה לא רק לרצות שלום עם ערבים (טוב, אולי זה השמאל היותר שמאלני שבקושי יש היום (ראה: מרצ והעבודה ז''ל)
רוב השמאל בארץ לדעתי מבין שפלסטינים הם לא פרטנר אבל הם לא בעד גישה סופר ניצית כלפיהם, בטח שלא כלפי חפים מפשע, ואין סיבה שזה ישתנה גם אחרי מה שהם עשו.
מי שהעמדה שלו משתנה זה בסך הכל אומר שהיא לא הייתה מספיק מבוססת קודם לכן.
ושואלת השאלה, מה ההיגיון להפנות שאלה אל השמאל ולהגיד 'גם ימנים יכולים לענות' אני מתעניינת להבין
רוב השמאל בארץ לדעתי מבין שפלסטינים הם לא פרטנר אבל הם לא בעד גישה סופר ניצית כלפיהם, בטח שלא כלפי חפים מפשע, ואין סיבה שזה ישתנה גם אחרי מה שהם עשו.
מי שהעמדה שלו משתנה זה בסך הכל אומר שהיא לא הייתה מספיק מבוססת קודם לכן.
ושואלת השאלה, מה ההיגיון להפנות שאלה אל השמאל ולהגיד 'גם ימנים יכולים לענות' אני מתעניינת להבין
שואל השאלה:
^^ זו הדעה שלך כן?
אבל יש פה כאלה שמאמינים ויש פה כאלה שלא מאמינים
אז כאילו בואי תכבדי את האמונות של האנשים פה ואל תתערבי פה לאמונה של אף אחד
^^ זו הדעה שלך כן?
אבל יש פה כאלה שמאמינים ויש פה כאלה שלא מאמינים
אז כאילו בואי תכבדי את האמונות של האנשים פה ואל תתערבי פה לאמונה של אף אחד
אנונימית
כן, אפילו יותר ממה שהייתי
התגובה של האנונימי שאמר עם השיר לשלום.. סליחה אבל מה שאתה אומר זה בדיחה
זה היה הגיוני במידה ו הפלסטינאים היו רוצים שלום איתנו, אבל לצערנו הם פשוט רוצים שלה נהיה פה, בכלל.
לכן הפסקת אש והפסקת המלחמה לא תעזור בכלום עם האויב הפלסטינאי, אתה תמים
זה היה הגיוני במידה ו הפלסטינאים היו רוצים שלום איתנו, אבל לצערנו הם פשוט רוצים שלה נהיה פה, בכלל.
לכן הפסקת אש והפסקת המלחמה לא תעזור בכלום עם האויב הפלסטינאי, אתה תמים
אנונימי
אני ימני מאז ומתמיד והדעה שלי רק התחזקה
איזה חפים בפשע יש שם?^
אנונימית
שואל השאלה:
התגובה הראשונה
רשמתי "גם ימנים יכולים לענות" כי גם ימנים יכולים לענות אם הם נשארו ימנים אחרי השביעי באוקטובר
פשוט לא ניסחתי את זה כמו שצריך
מצטערת
התגובה הראשונה
רשמתי "גם ימנים יכולים לענות" כי גם ימנים יכולים לענות אם הם נשארו ימנים אחרי השביעי באוקטובר
פשוט לא ניסחתי את זה כמו שצריך
מצטערת
אנונימית
את לא יודעת מה זה שמאלנים . אז לא אין סיבה
את כנראה לא תביני כי את לא יודעת מה הפירוש של המילה
את כנראה לא תביני כי את לא יודעת מה הפירוש של המילה
אנונימית
אדם שעדיין שמאלני אחרי ה7 לאוקטובר לדעתי פשוט מטורף
ולא חסר לנו אנשים כאלה
גם בקום המדינה היה יהודים שהרגו יהודים אחרים בכוונת תחילה אז לתמוך ברוצחי יהודים זה לא כזה מופרך
ולא חסר לנו אנשים כאלה
גם בקום המדינה היה יהודים שהרגו יהודים אחרים בכוונת תחילה אז לתמוך ברוצחי יהודים זה לא כזה מופרך
אנונימי
^^^ אתה לא שמאלני. אתה פשוט בז ליהדות ואני לא יודע למה
פעם מספר 557 שאני רואה את השאלה הזאת, שמאל זה לא רק ערבים ושלום ולהכות את עצמך על כל פעם שאנחנו מגנים על עצמנו, סתם שאלות מפגרות
אני עדיין שמאלני
את האמת שלא היו לי כל כך דעות הייתי באמצע אבל עכשיו ימנית אחושרמוטה
אנונימית
למה תמיד אותם השאלות בחמות אולי דיי
^^ רק תורידי את האחו ותיארת את עצמך בול
אין דבר כזה שמאל וימין זה לא עוזר אנחנו יודעים שהממשלה משתמשת בזה בשביל לפלג ואיך שביבי מתנהג עכשיו שהוא אמור להיות ימין חזק מר ביטחון וכל זה ממש לא מסתדר הוא זה שמאפשר להכניס להם סיוע הומניטרי הוא זה שהיה בשלטון כשהאסון קרה אז זה לא משנה אם בחרתם ימין כי בסוף אנשים פועלים מפוליטיקה ואינטרסים ולא תדעו אם מי שבחרתם נאמן למה שהוא אומר עד רגע האמת
מי שרוצה שלום עם הדאעש הבני שטן האלה צריך ללכת ולגור שם איתם לשם הם שייכים לא לכאן במיוחד אחרי ה7 באוקטובר מי שנשאר אחרי הדבר הזה שמאלני אני עדיין לא מבינה למה הוא גר במדינת ישראל
^ כי אני יהודי לא פחות ממך
מה הקשר לדעה הפוליטית?
מה הקשר לדעה הפוליטית?
^ סבבה אתה יהודי אבל אם אתם ככ אוהבים את האויבים שלנו וככ רוצים שיהיה להם טוב אז לכו תגורו איתם
^ תקראי שוב את מה שכתבת ותנסי להבין אם מה שכתבת הגיוני...
אני אמרתי שאני רוצה שיהיה לאויבים שלנו טוב?
קראיתי והבנתי ומי שמאלני חדמש רוצה שיהיה להם טוב ואין שום הצדקה בעולם להיות שמאלני
מסכימה לגמרי עם האנונימי הראשון שקיבל מלא מינוסים. נהייתי הרבה יותר מודעת לקונפליקט ונהפכתי לשמאלנית יותר. המלחמה הזאת הורגת את החיילים שלנו, את החטופים ואת עשרות אלפי החפים מפשע בעזה. צריך להחזיר את החטופים בכל מחיר גם אם זה אומר להפסיק את הלחימה ולא להמשיך להפציץ עד שלעזתים יהיה מקום בטוח ללכת אליו וקבל בו את הדברים הבסיסיים שבני אדם זקוקים להם בשביל לחיות.
אני מנסה להבין אם אלה ששאולים את השאלות האלה באמת כל כך שטופים מוח או פשוט סתם מטומטמ*ם רציני שניה כל מי ששאל את השאלה הזאת שיכנס לגוגל ויחפש מה ההגדרה של השמאל בפוליטיקה
אנונימי
שמאל (בישראל כהיום) זה פחות או יותר שנאה עצמית, ככה שאין סיבה שזה ישתנה אחרי ה-7 באוקטובר..
אנונימי
את לא עושה הפרדה בין טרוריסטים ניאו נאצים לבין בלתי מעורבים
^^הוא בכלל בן 14
באותו הנושא: