התחברות
הרשמה
זה בסדר לא לשים ספרי מקבע אחרי איפור?
כאילו אני לא מתאפרת חזק אני נגיד שמה קונסילר מתחת לעיניים פודרה סומק קרם וסומק רגיל תוחם ושפתון או משהו
15 בינואר 2024, 00:15
ספריי
מקבע איפור
איפור
פנים
3 תשובות
כן
M
My_feelings326
עדיף תמיד לשים אבל לא קריטי בכלל אם לא שמת
א
אנונימיייייית שלכם
כן אם זה איפור עדין זה לא כזה קריטי
מ
מייב מחינוך מיני
באותו הנושא:
חייב לשים ספרי מקבע אחרי האיפור??
ספריי מקבע שמים לפני האיפור או אחרי?
למה חשוב לשים מקבע איפור לפני ואחרי שמים איפור?
ספרי מקבע לאיפור שעובד ושאפשר לקנות בישראל?
מקבע איפור זה אחרי האיפור או לפני?
שמעתי שספריי שיער מקבע טוב איפור(אין לי מקבע רגיל) , זה יעזור לעמידות האיפור לדעתכן?
מקבע איפור שמים אחרי האיפור או גם לפני??
ספריי מקבע לשים לפני או אחרי מסקרה ?
מה עדיף לשים על המייקאפ, פודרה או מקבע איפור?
אם לשים ספריי מקבע אז האיפור באמת הולך להישאר לכל היום בבית ספר??
אני צריכה גם ספרי מקבע וגם פריימר או שרק ספריי מקבע אחרי האיפור זה מספיק שהאיפור ישמר ולא ירד?