התחברות הרשמה

ללכת למכון לבד זה פדיחה לדעתכם?

15 בינואר 2024, 00:05
אימוני כושר    
7 תשובות
לא
המלכה.❤
ממש לא.
זה בשביל עצמך וכמעט כולם הולכים לבד נראה לי
ק
קושקוש.
למה שזה יהיה פדיחה ? ( לאף אחד לא אכפת שם מה את עושה )
#דאדיסטלין
הכי כיף לבד
ס
סקווידוויד השני
לא
ש
שלום לך! אני משתמש/ת ב...
ממש לא
א
אדם זר באינטרנט
לא
ח
חבר של חד קרן מנצנץ ואגמוש
באותו הנושא:
זה קצת פדיחה ללכת למכון כושר לבד?
פדיחה ללכת למכון כושר לבד?
פדיחה ללכת עכשיו למכון?
חשוף לדעתכם ללכת עם טייץ וגוזיית ספורט למכון?
פדיחה ללכת פעמיים ביום למכון?
פדיחה ללכת למכון כושר לבד?
פדיחה ללכת עם טייץ לבית ספר לדעתכם?
פדיחה ללכת אחרי בית ספר ישר למכון?
פדיחה ללכת לבד למכון כושר?
לדעתכם ללכת לאימון במכון לבד זה פדיחה?
פאדיחה ללכת למכון לבד?