3 תשובות
פרופיט!! הוא גם זול
שואל השאלה:
.
יש בחנקין סטודיו לבנות בלבד,400 שח לחודש,שניי אימונים בשבוע של 45 דק',את קובעת אימונים באפליקציה,אבל זה כאילו אימון בקבוצות
אנונימית