14 תשובות
אנחנו כן. אמרתי את זה
קודם כל אם כבר מדברים על זה פה פגשתי יותר אתאיסטים שמורידים ממאמינים אם כבר מדברים על זה.
ואם בדת יש ערכים אז מן הסתם שהדת הופכת אותנו לבעלי ערכים, לא הבנתי את המשפט הזה.
כמובן שצריך לכבד ולאהוב כל יהודי, זה לא מתוך שנאה חלילה.
ואם בדת יש ערכים אז מן הסתם שהדת הופכת אותנו לבעלי ערכים, לא הבנתי את המשפט הזה.
כמובן שצריך לכבד ולאהוב כל יהודי, זה לא מתוך שנאה חלילה.
מה הקטע של אתאיסטים לרדת על כל מי שמזכיר את האמונה שלו?
בכל מקום יהיו את אלו שלא מקבלים אחרים...
בכל מקום יהיו את אלו שלא מקבלים אחרים...
בתור אתאיסט אני אף פעם לא פוגע במאמינים או מזלזל בהם.
אני כן מזלזל *באמונות* שלהם לפעמים אבל כל עוד אני מכבד אותם כבני אדם זה בסדר לדעתי
אני כן מזלזל *באמונות* שלהם לפעמים אבל כל עוד אני מכבד אותם כבני אדם זה בסדר לדעתי
בשיא הכנות אני לא רואה את עצמי מסתדרת עם אתאיסטים, אני פשוט לא אוהבת אותם אפשר להגיד שאני ממש מזלזלת בהם.
אני כן חושבת שאנחנו יותר מהם.
אבל אני לא אבוא וירד או ישפיל אותם לרוב אני פשוט מתעלמת מהם בהצלחה להם אז אל תכליל
אני כן חושבת שאנחנו יותר מהם.
אבל אני לא אבוא וירד או ישפיל אותם לרוב אני פשוט מתעלמת מהם בהצלחה להם אז אל תכליל
צודקת לחלוטין, אף אדם נעלה מהשני.
לא כל אדם שמאמין בדת בהכרח עם ערכים, אבל בגלל שלאנשים דתיים יש הגדרה קבועה וספציפית והרבה מערכי הדת היהודית הם ערכים נהדרים, הם כן בעלי ערכים (מי שדתי באמת, לא מי שפייק).
אבל זה לא אומר שהם מעל אתאיסטים או חילוניים, בשום צורה. גם אתאיסטים בעלי ערכים, כל אדם יש לו ערכים משלו. יש מספיק אתאיסטים טובי לב שאני חושב שהם מתנהגים יפה יותר מהרבה מאמינים שהכרתי.
זה בכלל מוריד לדעתי מערכו של אדם מאמין כשהוא חושב כך. למזלנו, רובם לא כאלה. לדוגמה, rebe אדם מקסים
ולזאת שמעליי, אם את מזלזלת באתאיסטים, אל תופתעי כשיזלזלו בך בחזרה. גועל נפש בעיניי.
לא כל אדם שמאמין בדת בהכרח עם ערכים, אבל בגלל שלאנשים דתיים יש הגדרה קבועה וספציפית והרבה מערכי הדת היהודית הם ערכים נהדרים, הם כן בעלי ערכים (מי שדתי באמת, לא מי שפייק).
אבל זה לא אומר שהם מעל אתאיסטים או חילוניים, בשום צורה. גם אתאיסטים בעלי ערכים, כל אדם יש לו ערכים משלו. יש מספיק אתאיסטים טובי לב שאני חושב שהם מתנהגים יפה יותר מהרבה מאמינים שהכרתי.
זה בכלל מוריד לדעתי מערכו של אדם מאמין כשהוא חושב כך. למזלנו, רובם לא כאלה. לדוגמה, rebe אדם מקסים
ולזאת שמעליי, אם את מזלזלת באתאיסטים, אל תופתעי כשיזלזלו בך בחזרה. גועל נפש בעיניי.
ארתור
אלוהים יש רק אחד שמעת?
אלוהים יש רק אחד שמעת?
ואתה משתמש thomas sanderson מעולם לא רציתי שאתאיסטים יכבדו אותי, אני לא צריכה את זה.
הם לא אלוהים אני לא צריכה שאנשים נחותים יכבדו אותי
הם לא אלוהים אני לא צריכה שאנשים נחותים יכבדו אותי
ארתור.
אני לא מקבלת שכר מלהשפיל אדם, להפך.
והלוואי והייתי מקבלת גן עדן רק מזה שאגיד לאתאיסט שמה שהוא מאמין בו לא נכון, איזה גן עדן היה מחכה לי למעלה וואה וואה.
אני לא מקבלת שכר מלהשפיל אדם, להפך.
והלוואי והייתי מקבלת גן עדן רק מזה שאגיד לאתאיסט שמה שהוא מאמין בו לא נכון, איזה גן עדן היה מחכה לי למעלה וואה וואה.
אקסלית-מן
ואיך לזלזל באנשים לא מאמינים מעיד על איזשהו ערך טוב? ואני עוד מאמין וחושב שזה גרוע מאוד
את מוזמנת לנמק למה אתאיסטים נחותים
ואיך לזלזל באנשים לא מאמינים מעיד על איזשהו ערך טוב? ואני עוד מאמין וחושב שזה גרוע מאוד
את מוזמנת לנמק למה אתאיסטים נחותים
שואל השאלה:
אקסלית מן, לדעתי את בתור אחת שהולכת עם האמת שלה הדת היהודית שתומכת בערכים וכבוד ואת רוצה להוכיח את זה את צריכה לדבר יפה ולכבד בתגובות שלך. ואני מאמינה שמי שענה לך מבוגר ממך שזה חובה מהתורה לכבד את המבוגרים. ובלי קשר לדת קבלת השונה ודיבור נאות בויכוח מעיד על בגרות ועומק, קצת ההפך ממה שיצא לך להראות כאן.
אקסלית מן, לדעתי את בתור אחת שהולכת עם האמת שלה הדת היהודית שתומכת בערכים וכבוד ואת רוצה להוכיח את זה את צריכה לדבר יפה ולכבד בתגובות שלך. ואני מאמינה שמי שענה לך מבוגר ממך שזה חובה מהתורה לכבד את המבוגרים. ובלי קשר לדת קבלת השונה ודיבור נאות בויכוח מעיד על בגרות ועומק, קצת ההפך ממה שיצא לך להראות כאן.
אנונימית
לפי מה שהיא אומרת, אפשר להגיד שגם אנשים נוצריים הם נחותים, אנשים שמאמינים בכמה אלים נחותים, אנשים שגדלו לתרבויות שונות = נחותים.
זה פשוט טמטום בעיניי
זה פשוט טמטום בעיניי
וואו, מדהים הוצאת את המחשבות שלי החוצה באמת אנשים נוצריים ומי שלא יהודי בעיני לפחות לא יודעת אני רואה אותם כמו אנשים שאין להם כלום .
לא משנה כמה כסף , כמה חיוכים , הם פשוט נראים לי גם נחותים.
ועוד משהו אני לא מנסה לריב כאן אני בסך הכול אומרת את הדעות שלי מוזמנים להגיד את הדעות שלכם וזה יתנגש ביחד.
אני לעולם לא אכבד אנשים שהולכים נגד הדת כל עוד הם יהודים.. שיעשו מה שבא להם בעיני הם נחותים בכל אופן אני מאחלת להם בריאות הנפש בריאות הגוף בהצלחה בחיים(: אחמ אחמ חח
לא משנה כמה כסף , כמה חיוכים , הם פשוט נראים לי גם נחותים.
ועוד משהו אני לא מנסה לריב כאן אני בסך הכול אומרת את הדעות שלי מוזמנים להגיד את הדעות שלכם וזה יתנגש ביחד.
אני לעולם לא אכבד אנשים שהולכים נגד הדת כל עוד הם יהודים.. שיעשו מה שבא להם בעיני הם נחותים בכל אופן אני מאחלת להם בריאות הנפש בריאות הגוף בהצלחה בחיים(: אחמ אחמ חח
סתרת את עצמך כפרה.
"אני לעולם לא אכבד אנשים שהולכים נגד הדת כל עוד הם יהודים"
אתאיסטים הם עדיין יהודים, אבל זה תלוי בהגדרה שלך על "ללכת נגד הדת"
לזלזל בדת, או לא להאמין בה? לגיטימי שלא תכבדי אנשים שמזלזלים בך, אבל סתם אתאיסטים? או מדת אחרת? לא מצליח להבין מאיפה זה מגיע.
אין לי מושג אם את מטרילה או לא, השורה האחרונה קצת suspicious
"אני לעולם לא אכבד אנשים שהולכים נגד הדת כל עוד הם יהודים"
אתאיסטים הם עדיין יהודים, אבל זה תלוי בהגדרה שלך על "ללכת נגד הדת"
לזלזל בדת, או לא להאמין בה? לגיטימי שלא תכבדי אנשים שמזלזלים בך, אבל סתם אתאיסטים? או מדת אחרת? לא מצליח להבין מאיפה זה מגיע.
אין לי מושג אם את מטרילה או לא, השורה האחרונה קצת suspicious