תשובה אחת
בבית אני מתלבשת כמו בחוץ (צנוע), אלא אם כן זה פיג'מה שאז זה חולצה צנועה, ומכנס ארוך ורחב (רק מול המשפחה המצומצמת אבא ואחים)