105 תשובות
לא..
^^ מה הקשר חג. אף אחד לא ציין את החודש למלחמה ולחטופים?
כן
מזתןמרת?
כן הרגע שלחו הודעה שיפסיקו ללמד ל100 דקות
מה הקשר חג?!
אז למה מציינים 50 שנים למלחמת יום כיפור. כמו שזה 100 ימים לחטופים זה גם 100 ימים למלחמה ויש לזה משמעות. אצלנו לדוגמה ימכרו צמידים צהובים ועוד דברים וההכנסות ילכו למטה החטופים.
אנונימית
לא שידוע לי
אבל אמן שבמקום ללמוד מחר נדבר על המלחמה
אצלי לא נראלי
כן עושים אצלנו משהו אבל לא יודעת מה כי עדיין לא שלחו מה בדיוק עושים
אין לי בית ספר
חיחיחיחי
לא
נראלי שכן
עושים לנו יום תהילים כזה
אנונימית
מה קשור חג
מציינים 100 ימים למה שקרה בעוטף
כן
כן עושים פעילות של 100 דקות
כנראה שלא
לא נראה לי בית הספר שלך מיוחד
השניה
מסביר למה את בלונדינית סתומה.
אצלנו כן(מבטלים שעה 4-5 ואז ממשיכים כרגיל)
כן יש לנו תפילה משותפת של כל בית ספר
ליברה קווין
את אומרת שאנחנו פדיחות?
בואי תקראי את מה שכתבת ואחר כך תגידי מי הפדיחה פה
אצלנו כן
כן
כן דברו על זה אבל לא אמרו שיעשו משהו
כן תודה לאל במקום לכתוב מאמר על ספר קרינג'י שהמורה הקריאה לנו ומה הקשר שלו לנון קונפורמיסטיות אנחנו עושים משהו אחר
לא, אני גם לא חושבת שצריך לציין ולחגוג את זה כמו חג
למה את לא חושבת שצריך לציין את זה?
צריך לציין את מה שקרה שם
אנונימית
כן
בהפסקה של 20 דקות יהיה בלובי קיר כזה עם תפילות להחזרת החטופים וכו
אנונימית
לא. רגע זה כאילו עם כל מיני תפילות ותמונות וזה?
כי כתבתי למעלה משהו אחר לגמרי כי חשבתי משהו אחר. עם זה עם תפילות וכאלה אז זה רעיון מדהים!
כן שעתיים
לא שידוע לי
כן
נצטרך לבוא עם חולצה לבנה או צהובה
לא נראה לי שזה משהו שצריך לציין
וואו לאנשים פה אין כבוד
אשכרה אנשים נטבחו בבתים שלהם ואתם אומרים שלא צריך לציין את זה ?
לא צריך לציין את זה שתינוקות נשרפו?
שנשים נאנסו?
שהאזרחים פה נחטפו לעזה?
תשמרו את הדעות שלכם לעצמכם
נופ
אם למשל מישהו מהמשפחה שלכם היה חס וחלילה נרצח/חטוף בעזה בטח הייתם רוצים שיזכירו את זה נכון?
תחשבו אלף פעם לפני שאתם כותבים דבר כזה
במיוחד את ליברה קווין
כן
אנונימית
לא...
מקווה מאוד
מרגיש לי שאנשים מתקדמים והנושא הזה נשאר מאחורה
יש לנו עוד 129 חטופים (אם אני לא טועה) שעוברים גיהנום בשבי של החמאס כבר 100 ימים שלמים
מקווה שיחזרו כמה שיותר מהר ומקווה שתמיד יזכירו את הנושא הזה עד שכולם יחזרו!!
כן
orelww

אין צורך לזלזל בהשם. אם אתה רוצה לכתוב תשובה שעונה על השאלה ומדברת על החטופים אתה מוזמן
אבל לזלזל בהשם ובניסים שהוא מקיים זה פשוט דוחה מצידך
אכן
אנונימית
כן.. גם מוכרים חולצות וצמידים
לא
כן
כל משרד החינוך משתתף בזה, איך בתי ספר אחרים לא?
אנונימית
כן
איזה קטע מחר יש לי בת מצווה :)
(אני לא צוחקת, באמת היום הולדת שלי מחר)
^^מזל טוב
ואצלנו לא רק מציינים 100 יום
מציינים כל יום בשבי
כאילו יש שלטים ענקיים של כל יום עם המספר שלו
אנונימית
בסדר משתתפת בצערך
אבל פעם הבאה תרשמי קצת יותר ברור ממה שרשמת למעלה
לא יודעת האמת
כן בשעה 12
כן אנחנו יוצאים לכיכר
אנונימית
לפי מה שהבנתי כן
ךא
בבית ספר שלי כן
כן
במשך 100 דקות יהיו שיעורים/פעילויות/הרצאות שקשורים לזה
כן
זאת ההודעה ממועצת התלמידים והנוער הארצית

*100 ימים למלחמה - 100 דקות של תקווה, עוצרים ומזדהים*

ביום ראשון הקרוב נציין 100 ימים למלחמת חרבות ברזל ולאירועי השבעה באוקטובר

נעצור את שגרת הלימודים בשעה 11:00 למאה דקות (עד 12:40) ונוביל מיזמים חברתיים, טקסים, פעולות הסברה, ומערכי פעילות נוספים למען החטופים שבשבי וחיזוק חיילי צה"ל וכוחות הביטחון.

*לרעיונות למיזמים שאפשר לעשות מוזמנים להיכנס לקישור>>>*
https://did.li/gszaa

אנחנו מזמינים אתכם לקחת חלק ביום החשוב הזה ולהוביל אותו במסגרות השונות, מוזמנים לשתף בתוצרים ולתייג אותנו @moatzaty
כן
כן מקשטים את הדלתות עם לבבות ועליהם שמות החטופים או משהו כזה לא בדיוק הבנתי
אה וגם לא נלמד במשך 100
כן
לנו כן
אנונימית
דבילי?!אחים שלנו כבר שם 100 יום ואת קוראת לזה דבילי?!
כן עושים צעדה עם דגלי ישראל בעיר
ולפני שיעור חינוך מדברים על זה
לא נראלי
אצלנו עושים את שעות 4-5 שיעורים עם המורה משהו על ה100 ימים למלחמה אני לא יודעת מה אבל זה מה שהיא אמרה לנו
לא חושבת
כאילו איפה נציין את זה בזום
כןכן ותקנאו מתבטלות לי בגלל זה שעתיים מתמטיקה
כן
יש אצלנו 100 דקות
חובה בכל בתי הספר אז כן
לא הודיעו לנו על זה, אבל אני בטוחה שיציינו
עכשיו אני יכולה לומר שכן "ציינו" את זה אבל זה לא היה משהו, עשו לנו שיעור על המלחמה (חצי שעה בה אנחנו מדברים על כל מה שדיברנו עליו ב100 הימים האחרונים), והיה כזה מיצג עם בלונים צהובים במרכז של בית הספר.
בסוף הייתה אצלי סוג של שביתה ששיעור וחצי ישבנו ודיברנו על כל מה שקרה, ליטרלי היינו אמורים לשכנע את המורה לא ללמד (מורה למתמטיקה)
^מרחמת עליך
^ אני בטוחה
פשוט כזה היינו צריכים לבחור את אחד החטופים ולענות על כמה שאלות שקשורות אליו ואז תולים את זה במסדרון
בכלל לא עשיתי את זה אבל לא נורא
^^^מרחמת עליך