אני וקראש לא באותו בית ספר הייתי איתו ביסודי מהכיתה א עד ו היינו "ביחד" בכיתה ד בערך ל3 חודשים אבל זה לא היה נחשב נראה לי בקיצור הקראש עליו בא לי בכיתה ו בערך עד עכשיו ואני בכיתה ח אני והוא עדיין בקשר ממש טוב ואין לי מושג איזה סימנים אני יכולה להביא לו שיבין בפתקים באינסטגרם אני כותבת אליו דברים והוא שואל מה? או מי? או מה קרה? ואני סתם אומרת לו משהו אבל אני רוצה שהוא יבין איזה סימנים לומר לו?! עזרהה