6 תשובות
מאוד מסכים, תלוי כמה מכירים תאדם טוב
מסכימה למרות שזה תלוי בבן אדם, לאנשים הקרובים לי אני תמיד קולעת במתנות ויודעת מה ישמח אותם.. פשוט צריך קצת חשיבה מעבר ולא ראש בקיר בובת נסיכה לבנות ומכונית לבנים 3>
אנונימית
כן זה כמו משחק זה נהיה קשה יותר כל שלב
אני מסכימה אבל בתכלס עם החברים שלי נורא קל להימנע מזה
אני פשוט שואלת מה הם רוצים
להפתיע תמיד שם הרבה לחץ...
שואל השאלה:
וואי בול^^
אנונימית