15 תשובות
אמאלה דחוף לשחרר ממנו
כאילו אני יודעת שזה קשה אבל אין מה לעשות זה יגמר הרבה יותר רע אם לא תעצרי את זה עכשיו
מה את רצינית
ברגע שמישהי מפלרטטת עם מישהו אחר ומודה בזה שהיא פיתחה אליו רגשות אני מעיף אותה על טיל
על מה יש להילחם פה
ברגע שמישהי מפלרטטת עם מישהו אחר ומודה בזה שהיא פיתחה אליו רגשות אני מעיף אותה על טיל
על מה יש להילחם פה
אנונימי
לא ממש לא
תפרדי ותשחררי ממנו
תפרדי ותשחררי ממנו
את חייבת להיפרד ממנו
אנונימית
להפרד מהר. את תמצאי יותר טוב, אל תשאירי איתו כי את מפחדת מלפגוע בו. תשימי את עצמך במקום הראשון
שואל השאלה:
הקטע הוא שאני יכולה להבין למה דבר כזה קרה באותה תקופה הייתי ממש לא במיטבי והייתי קרה פיזית ורגשית אליו ונוצר איזה חלל ריק שם , הוא אף פעם לא ויתר עליי והראה נוכחות לעזור לי. בכל מקרה הבהרתי לו שאם דבר כזה יקרה שוב אנחנו אסיים איתו את הקשר והוא הבטיח להיות מאה אחוז כנה, בכל מקרה אני סומכת על התחושות בטן שלי
הקטע הוא שאני יכולה להבין למה דבר כזה קרה באותה תקופה הייתי ממש לא במיטבי והייתי קרה פיזית ורגשית אליו ונוצר איזה חלל ריק שם , הוא אף פעם לא ויתר עליי והראה נוכחות לעזור לי. בכל מקרה הבהרתי לו שאם דבר כזה יקרה שוב אנחנו אסיים איתו את הקשר והוא הבטיח להיות מאה אחוז כנה, בכל מקרה אני סומכת על התחושות בטן שלי
אנונימית
תקשיבי, גם אם היית קרה ולא היית במיטבך באותו הרגע, אני חושבת שהוא היה צריך להיות שם בישבילך עוד יותר. ולא לנסות לחפש אחרות.
שואל השאלה:
הוא לא ניסה לחפש אחרות, זאת חברה טובה (אגב תמיד אמרתי לו שאני לא מאמינה בחברות) שלו מהמגמה הם ביחד באותה המסגרת והכיתה והכל זה קרה מעצמו והוא התנהג כמו שהוא התנהג אבל הוא לא בדיוק הבין למה הוא פעל כמו שהוא פעל עד שקרה והוא התאפס והבין והתרחק זה אפילו לא נהיה עמוק זה היה משהו קטן כי היה לו נעים בחברתה
הוא לא ניסה לחפש אחרות, זאת חברה טובה (אגב תמיד אמרתי לו שאני לא מאמינה בחברות) שלו מהמגמה הם ביחד באותה המסגרת והכיתה והכל זה קרה מעצמו והוא התנהג כמו שהוא התנהג אבל הוא לא בדיוק הבין למה הוא פעל כמו שהוא פעל עד שקרה והוא התאפס והבין והתרחק זה אפילו לא נהיה עמוק זה היה משהו קטן כי היה לו נעים בחברתה
אנונימית
תעשי מה שאת חושבת. אני אישית הייתי מקנא ועוזבת :) אבל מה שמרגיש לך נכון
שואל השאלה:
אני פשוט חושבת שדבר כזה הצליח לקרות אצלו כי לא נתתי לו אהבה כמו פעם אבל הוא באמת אף פעם לא ויתר עליי
אני פשוט חושבת שדבר כזה הצליח לקרות אצלו כי לא נתתי לו אהבה כמו פעם אבל הוא באמת אף פעם לא ויתר עליי
אנונימית
שואל השאלה:
העדיף להשאר איתי ולהתרחק ממנה
העדיף להשאר איתי ולהתרחק ממנה
אנונימית
חמוד מצידו. אבל בכל זאת אל תסמכי עליו כל כך הרבה.
אל תפתחי גם ציפיות
שואל השאלה:
ברור שהאמון שלי נחלש מאוד אבל אני מאמינה שמהמשברים אנחנו נצמח יותר ויפתחו דברים
ברור שהאמון שלי נחלש מאוד אבל אני מאמינה שמהמשברים אנחנו נצמח יותר ויפתחו דברים
אנונימית