7 תשובות
עשיתי את זה פעמיים הייתי קטנה אבל יכולה לאומר שבהתחלה ממש ממש פחדתי אבל אז בניתוח רק היה כואב (חשוב לאומר תלוי איפה עושים לך את הניתוח אבל עדיין כואב)
אז כמו שאמרתי רק כואב ועוצמים עיניים והקולות הם ממש סתם
אז כמו שאמרתי רק כואב ועוצמים עיניים והקולות הם ממש סתם
עשיתי את זה פעם אחת כשהייתי קטנה ובתור ילדה קטנה זה טראומה אבל אני מניחה שכשגודלים זה הרבהה פחות נורא
אל תדאגי
אל תדאגי
אחותי עברה. ואני יכולה להגיד לך שמה שמשמח אותה זה לקנות משהו אחרי זה, וכל הניתוח לחשוב על זה. או
לחשוב על מאכל מסוים שאת אוהבת
על אנשים שאוהבים אותך..
לחשוב על מאכל מסוים שאת אוהבת
על אנשים שאוהבים אותך..
שואל השאלה:
באוזן
באוזן
אנונימי
בפה כאילו?
שבוע שעבר עשיתי תקשיבי זה כלום, את לא מרגישה כלום, הרופאים בדרך כלל נחמדים הם שואלים אותך כל מיני שאלות ותוך זמן קצר זה נגמר
החלק הכי נורא זה הזריקת הרדמה זה קצת כואב וזהו אחרי זה לא מרגישים כלום ואם את דואגת מלראות דברים פשוט תעצמי עיניים זה לגמרי לגיטימי
באותו הנושא: