התחברות הרשמה

אני לומדת תולדות האמנות כיתה י סיימתי את הבגרות השאלה היא כזאת- האם לשמור את היצירות שרשמנו בכיתה של השנה או שהן כבר לא רלוונטים לשנה הבאה?

4 ביוני 2013, 16:29
בגרותלימודיםמבחניםכיתהכיתה י'תיכון    
תשובה אחת
אם נבחנת עליהם כבר, לא יבחנו אותך עלזה שוב
א
אילה!
באותו הנושא:
אני לומדת עם שירה שטילמן באותה כיתה
הגיוני שאני בכיתה ח ואני לומדת רק פרזנט סימל ואוצר מילים?
אני דתייה אבל אני לומדת בתיכון חרדי בכיתה יב
לשיעור אמנות (כיתה ט')
באיזה תיכונים בראשון לציון יש גם כיתת מופת וגם מגמת מחול ואמנות?
מה פירוש המילה "תולדות"?
להבריז מאמנות או לא? יש חלון ואחרכך אמנות, אני צריכה אחרכך לחכות לאוטובוס עד שלוש ורבע ואני מגיעה הביתה רק בארבע ועשרים
אני לומדת בכיתה ח' ויש לנו המון לחץ של מבחנים.
נכון שכתיבה זו האמנות הנעלה ביותר?
אני לא באה הרבה לבית הספר ולא לומדת בכיתה
אני בכיתה יא' ואני לומדת בבית ספר דתי ו...