3 תשובות
שואל השאלה:
יש לי אייפון
אנונימית
אם הוא קצר מספיק יש אופציה למעלה להפוך לגיפ
אני חושב שאם את רוצה לשלוח את הסרטון אז מופיע למעלה אופציה לשלוח כגיף ולא כסרטון רגיל