3 תשובות
שואל השאלה:
יש לי אייפון
יש לי אייפון
אנונימית
אם הוא קצר מספיק יש אופציה למעלה להפוך לגיפ
אני חושב שאם את רוצה לשלוח את הסרטון אז מופיע למעלה אופציה לשלוח כגיף ולא כסרטון רגיל
באותו הנושא: