3 תשובות
שואל השאלה:
נגיד ואדפ מסוים שמרשת ביחידה מיוחדת ניקח נניח מישהו את יהלם של חיל ההנדסה הקרבית אחרי הפיכתו לקצין יש לו את האפשרות להילחפ עדיין?
נגיד ואדפ מסוים שמרשת ביחידה מיוחדת ניקח נניח מישהו את יהלם של חיל ההנדסה הקרבית אחרי הפיכתו לקצין יש לו את האפשרות להילחפ עדיין?
אנונימי
זה חריג פזם וזה רק במקרים מאוד ספציפיים.
בדרך כלל מוציאים רק 'צעירים' לקצונה.
אני יצאתי קצונה אחר שנה וחצי במערכת
בדרך כלל מוציאים רק 'צעירים' לקצונה.
אני יצאתי קצונה אחר שנה וחצי במערכת
מי שעובר קורס קצינים והשלמה חילית חייב לחתום קבע
מי שבבהד 1 ולא עובר ולא הופך לקצין אז כמובן שלא, אלא אם כן הוא חותם קבע מרצון והופך לנגד
מי שבבהד 1 ולא עובר ולא הופך לקצין אז כמובן שלא, אלא אם כן הוא חותם קבע מרצון והופך לנגד
באותו הנושא: