4 תשובות
לי זה היה ממש בקלות
תלוי בך אני מניח.
שואל השאלה:
לא היית צריך להוריד משהו??
שואל השאלה:
פשוט שמת את הסים מהאנדרואיד?
וואלה לא זוכר תאמת זה היה מזמן ממש
אני חושב שפשוט עשיתי העברה כשהגדרתי את הטלפון זה שאל אותי אם יש לי טלפון ישן והאם אני רוצה להעביר את התוכן.