התחברות
הרשמה
מותר לאנשים יפים להגיד על עצמם שהם יפים?
כאילו זה קורה? בחיים לא ראיתי יפים אומרים על עצמם את זה
11 בינואר 2024, 18:13
מראה
ביטחון עצמי
בטחון עצמי
תכונות
חוות דעת
4 תשובות
כן בטח
ז
זודיאקית
כןן
ב
ביסבוסית ❤
כן למה לא
ס
סתם ילדה שמשעמם לה בחיים
בטח אבל לא בהגזמה. זה דבר מאוד טוב לאהוב את עצמך אבל בגבול מסויים
א
איתי94
באותו הנושא:
מה הקטע של אנשים פה להגיד לאנשים שמנים "תאהבו את עצמכם אתם יפים" ושמישהו פה אומר שהו
לאנשים חצי שחורים מותר להגיד את האן וורד?
למה לאנשים ככ קשה לחשוב על עצמם שהם יפים?
אתם חושבים שלאנשים שנראים פחות טוב אין זכות להגיד על אנשים שנראים יפים שהם לא יפים?
למה יש לאנשים סטנדרטים גבוהים למרות שהם עצמם לא נחשבים יפים כל כך?
לאנשים מעל גיל 16 מותר להגיד כע במקום כן?
למה אנשים משקרים לעצמם ואומרים שכולם "יפים מבפנים" כשבמציאות יש אנשים יפים ומכוערים?
מותר להגיד לאנשים מפה שיבואו למישהו לריב איתו?או שזה עובר על חוקי האתר?
למישהו בסיירת מטכל מותר להגיד לאנשים שהוא בסיירת מטכל?
למה מותר להגיד בסטיפס אני לא סובלת חרדים ולהגיד אני לא סובלת אנשים מהקהילה הגאה אסור?
מה אתם חושבים שאנשים נולדים יפים או שהם מטפחים את עצמם בגלל זה הם יפים