10 תשובות
שואל השאלה:
אני יודע שאנחנו אותו הדבר אבל ליטרלי כל פוסט שהם מעלים כתוב בתיאור רק בלשון נקבה ואין בכלל זכר לגברים
אני יודע שאנחנו אותו הדבר אבל ליטרלי כל פוסט שהם מעלים כתוב בתיאור רק בלשון נקבה ואין בכלל זכר לגברים
אנונימי
זה לא בסדר.
גם ככה גברים הם אלו שישוחררו אחרונים, בין אם זה מהצבא ובין אם זה מהמקום בו הם נחטפו, אין יותר מדי מה לעשות.. פשוט מקווים שיהיה טוב ומתעלמים מזה.
באופן כללי כל הרעיון של פמניזם הוא כבר מזמן לא מה שהוא, אם בעבר הוא אמר שיוויון זכויות היום הוא אומר העצמה נשית (מוזמנים להתווכח, אבל חבל, חקרתי על הנושא הזה יותר מדי).
אגב, הוא לא אמר שהוא לא בעד הנשים, הוא פשוט שאל למה דווקא לנשים? ^^
גם ככה גברים הם אלו שישוחררו אחרונים, בין אם זה מהצבא ובין אם זה מהמקום בו הם נחטפו, אין יותר מדי מה לעשות.. פשוט מקווים שיהיה טוב ומתעלמים מזה.
באופן כללי כל הרעיון של פמניזם הוא כבר מזמן לא מה שהוא, אם בעבר הוא אמר שיוויון זכויות היום הוא אומר העצמה נשית (מוזמנים להתווכח, אבל חבל, חקרתי על הנושא הזה יותר מדי).
אגב, הוא לא אמר שהוא לא בעד הנשים, הוא פשוט שאל למה דווקא לנשים? ^^
שואל השאלה:
למשל היה איזה אירוע שקרה כאן והם כתבו: תושבי (השם של העיר) אתן מוזמנות להרים ולחגוג עם כולנו.
וזה היה אירוע לא רק לנשים שלא תטעו גם גברים היו שם וככה הם כתבו
למשל היה איזה אירוע שקרה כאן והם כתבו: תושבי (השם של העיר) אתן מוזמנות להרים ולחגוג עם כולנו.
וזה היה אירוע לא רק לנשים שלא תטעו גם גברים היו שם וככה הם כתבו
אנונימי
כל ההיסטוריה על גברים...
קצת לפנות לנשים זה לא משהו רע
ואני בטוחה שיש גם שלטים לגברים
אולי פשוט לא באותו מקום
ומה אכפת לך
הן חלק מכובד מהעיר ומגיע גם להן
קצת לפנות לנשים זה לא משהו רע
ואני בטוחה שיש גם שלטים לגברים
אולי פשוט לא באותו מקום
ומה אכפת לך
הן חלק מכובד מהעיר ומגיע גם להן
שואל השאלה:
אני בעד שיהיה ביחד
שיכתבו למשל: אתם מוזמנים ומוזמנות
ככה צריך להיות, לא לתת את כל האינפורמציה לנשים
אני בעד שיהיה ביחד
שיכתבו למשל: אתם מוזמנים ומוזמנות
ככה צריך להיות, לא לתת את כל האינפורמציה לנשים
אנונימי
מסכימה ומחזקת^
אולי תפנה לעירייה?
אולי תפנה לעירייה?
שואל השאלה:
לא יעזור לפנות אליהם, אני רק רציתי לדעת למה הם עושים את זה, אין לי בעיה להוריד להם עוקב או לא לראות פוסטים אבל היום עברתי על כולם וראיתי את זה
לא יעזור לפנות אליהם, אני רק רציתי לדעת למה הם עושים את זה, אין לי בעיה להוריד להם עוקב או לא לראות פוסטים אבל היום עברתי על כולם וראיתי את זה
אנונימי
שואל השאלה:
עוד פעם אני לא נגד אבל למה לא להזכיר את הגברים?
למה רק נשים נשים נשים?
עוד פעם אני לא נגד אבל למה לא להזכיר את הגברים?
למה רק נשים נשים נשים?
אנונימי
boo hoo
בד"כ מדברים לגברים בעיקר אז קצת נשים לא יהרגו אף אחד
בד"כ מדברים לגברים בעיקר אז קצת נשים לא יהרגו אף אחד
כן זה כבר אובר.
לדעתי לא צריכה להיות קיצוניות לשני הצדדים. גם לפנות לנשים וגם לגברים. שוויון הוא לכולם ואף צד לא שווה יותר מהאחר.
אז כן, זה לא הכי וואו שפונים רק לנשים כמו שלא וואו שיפנו רק לגברים.
לדעתי לא צריכה להיות קיצוניות לשני הצדדים. גם לפנות לנשים וגם לגברים. שוויון הוא לכולם ואף צד לא שווה יותר מהאחר.
אז כן, זה לא הכי וואו שפונים רק לנשים כמו שלא וואו שיפנו רק לגברים.