2 תשובות
שאלא משתמשים בוא בגלל שאתם בצבא והוא סתם עומד בחניה
יתרונות:
-ללכת לבית ספר בלי להיות תלוי באף אחד
-לצאת עם חברים ויש מי שמחזיר אותך ואתה לא צריך לחשוב איך אתה חוזר הביתה אם זה מאוחר בלילה
-להיות נייד בשביל הסידורים שלך,אם זה סתם
-ללכת לקניון לקנות לך דברים או אפילו לצאת להירגע לנשום אוויר באוטו

חיסרונות:
-אתה לא תשתמש באוטו כי רוב הזמן אתה בצבא

אבל כעיקרון יש יותר יתרונות מאשר חיסרונות,אז לדעתי כדאי לך להוציא רישיון אם אתה רוצה ופשוט להשתמש ברכב זול זמני/או להשתמש ברכב של אחד ההורים שלך