7 תשובות
תנשמי נשימות עמוקות ותאכלי אחרי זה משהו קטן
אני בדיוק באותו מצב כמוך כרגע, רק שיש לי מבחן בביולוגיה היום במקום מתמטיקה.
אם זה ממש מפריע לך לתפקד, את יכולה לקחת אקמול. אבל לרוב זה פוחת/ עובר ברגע שתהיי בתוך המבחן.
בהצלחה 3>
אם זה ממש מפריע לך לתפקד, את יכולה לקחת אקמול. אבל לרוב זה פוחת/ עובר ברגע שתהיי בתוך המבחן.
בהצלחה 3>
שואל השאלה:
תודהה לכםם
ובנצלחה גם לך!!
תודהה לכםם
ובנצלחה גם לך!!
אנונימית
נשימות עמוקות תחשבי שזה כמו תרגיל רגיל שתרגלת
היי אהובה, איך היה לך?
שואל השאלה:
היי האמת הלך באמת נוראי אבל זה לכולם ככה אז לא נוראא מקסימום 30 אבל לפחות סיימתי עם זה!! איך לך היה בביולוגיהה?
היי האמת הלך באמת נוראי אבל זה לכולם ככה אז לא נוראא מקסימום 30 אבל לפחות סיימתי עם זה!! איך לך היה בביולוגיהה?
אנונימית
^ בדיוקק, העיקר שסיימת.
והיה לי סבבה, תודה (:
והיה לי סבבה, תודה (:
באותו הנושא: