11 תשובות
חחח
יש מצב
יש מצב
לדעתי לא
כי גם אם כן הוא בטח כבר היה חוזר בזמן להגיד לנו על זה
כי גם אם כן הוא בטח כבר היה חוזר בזמן להגיד לנו על זה
אם הוא היה עושה את זה הוא היה כמעט גורם להשמדה של העולם כי כל דבר קטן שמשתנה בטיימליין יכול להשפיע
לפי מה שידוע כרגע למדע כנראה שלא
יש כמה סתירות ממש ממש ברורות ברעיון של לחזור לעבר כך שאני לא חושב שיהיה אופציה כזאת
מה שכן אולי טיסה לעתיד רלוונטית
יש כמה סתירות ממש ממש ברורות ברעיון של לחזור לעבר כך שאני לא חושב שיהיה אופציה כזאת
מה שכן אולי טיסה לעתיד רלוונטית
כן
אולי, אנחנו פשוט לא נחייה עדיין כדי לחוות את זה
או שכן, כי אולי אלה שהמציאו את המכונת זמן בעתיד יחזרו להווה שלנו ויגידו לנו שהם המציאו מכונת זמן והם מהעתיד , ואז בגלל שהטכנולוגיה שלנו לא מעודכנת מספיק לעומת העתיד , מדענים ינסו לחקור את הטכנולוגיה של מכונת הזמן , והעולם שלנו ישתנה, טיימליין אחר . אז התשובה הסופית היא בתכלס לא, כי אם יהיה מכןנת זמן אף פעם לא יחשפו אותה לציבור .
או שכן, כי אולי אלה שהמציאו את המכונת זמן בעתיד יחזרו להווה שלנו ויגידו לנו שהם המציאו מכונת זמן והם מהעתיד , ואז בגלל שהטכנולוגיה שלנו לא מעודכנת מספיק לעומת העתיד , מדענים ינסו לחקור את הטכנולוגיה של מכונת הזמן , והעולם שלנו ישתנה, טיימליין אחר . אז התשובה הסופית היא בתכלס לא, כי אם יהיה מכןנת זמן אף פעם לא יחשפו אותה לציבור .
לצערי לעבר את לא יכולה לחזור
אבל לעתיד תוכלי.
הזמן בחלל שונה מהזמן אצלנו זתומרת אם תראי בטלסקופ כוכב שבתפוצץ את בעצם רואה מה שקרה כנראה לפני 20 דקות בערך (לא מדוייק)...
אז אם תהי בחלל לכמה שנים רחוק ממערכת השמש ותחזרי לכדור הארץ אחרי כמה שנים,את תהי עדיין צעירה אבל חברים שלך יהיו זקנים מאוד.
אבל לעתיד תוכלי.
הזמן בחלל שונה מהזמן אצלנו זתומרת אם תראי בטלסקופ כוכב שבתפוצץ את בעצם רואה מה שקרה כנראה לפני 20 דקות בערך (לא מדוייק)...
אז אם תהי בחלל לכמה שנים רחוק ממערכת השמש ותחזרי לכדור הארץ אחרי כמה שנים,את תהי עדיין צעירה אבל חברים שלך יהיו זקנים מאוד.
לא בהכרח 20 דק^
זה יכול להיות גם ביליון שנה , תלוי במרחק של הכוכב
זה יכול להיות גם ביליון שנה , תלוי במרחק של הכוכב
כןכן זה למה אמרתי לא מדויק
לעונה מוישי אני לא יודע לגמרי למה התכוונת בתשובה שלך
אבל מה שאתה מתאר זה לא נכון כי צריך גם את הטיסה בין כדור הארץ למקום שבו הזמן יראה כל כך רחוק מאיתנו והטיסה הזאתי תשלים את הפער
הגיוני שהתכוונת לעקרונות מתורת היחסות הפרטית שמסבירה שהזמן משתנה בהתאם למהירות וככל שאני זז יותר מהר הזמן יותר מאט ולכן אם אני טס במהירות בחלל הזמן אצלי מעט וכמובן כל פרדוקס התאומים וכל זה
ולכן אם אני יוצא מכדור הארץ ואטוס במשך 20 שנה בחלל במהירות גבוהה אצלי יעבור 20 שנה אבל כדור הארץ יעבור אפילו 60 שנה אז כשאני חוזר לכדור הארץ במובן מסוים קפצתי לעתיד
אבל מה שאתה מתאר זה לא נכון כי צריך גם את הטיסה בין כדור הארץ למקום שבו הזמן יראה כל כך רחוק מאיתנו והטיסה הזאתי תשלים את הפער
הגיוני שהתכוונת לעקרונות מתורת היחסות הפרטית שמסבירה שהזמן משתנה בהתאם למהירות וככל שאני זז יותר מהר הזמן יותר מאט ולכן אם אני טס במהירות בחלל הזמן אצלי מעט וכמובן כל פרדוקס התאומים וכל זה
ולכן אם אני יוצא מכדור הארץ ואטוס במשך 20 שנה בחלל במהירות גבוהה אצלי יעבור 20 שנה אבל כדור הארץ יעבור אפילו 60 שנה אז כשאני חוזר לכדור הארץ במובן מסוים קפצתי לעתיד
זה בידיוק מה שהתכוונתי...
ניסחת את זה יותר טוב.
ניסחת את זה יותר טוב.