5 תשובות
לא לא זה נשמע לי ממש בסדר
שואל השאלה:
אני יודעת שדיאטנית יכולה לעזור לי מלחזור שוב לבור הזה אבל ההורים לא מסכימים,הם אומרים שזה קל להשמין ושיש מלא מתוק לקחת מהמזווה ושזה לא כזה קשה להוסיף עוד אוכל לעומת זאת הם גם לא יודעים שאני סובלת מזה ברמה שאני סובלת מזה אז אין לי ממש למי ללכת
אני יודעת שדיאטנית יכולה לעזור לי מלחזור שוב לבור הזה אבל ההורים לא מסכימים,הם אומרים שזה קל להשמין ושיש מלא מתוק לקחת מהמזווה ושזה לא כזה קשה להוסיף עוד אוכל לעומת זאת הם גם לא יודעים שאני סובלת מזה ברמה שאני סובלת מזה אז אין לי ממש למי ללכת
אנונימית
היי, אני הייתי במקום שלך, באמת כל הכבוד שאת לוקחת את עצמך בידיים. חשבת על יעוץ דיאטנית? היא יכולה לעזור לך הרבה יותר מאיתנו כי לה יש את התיק הרפואי שלך, לי זה ממש עזר. אני באה ומאמינה בך! אם תרצי לדבר אני תמיד פה בפרטי3>
היי מהממת,
גם אני עכשיו בהחלמה,
אני לא בדיוק יודעת מה הגוף שלך צריך אבל אני אוכלת פי 2 ממך..
לפעמים צריך להתעלם מהרגשות ופשוט לזכור כמה חשובה הבריאות של הגוף שלנו ולחשוב על כמה לא כיף זה להיות חלשה וחיוורת(במקרה שלי גם איבדתי את המחזור,לא יודעת איך זה אצלך)
המון בהצלחה מאמינה בך
גם אני עכשיו בהחלמה,
אני לא בדיוק יודעת מה הגוף שלך צריך אבל אני אוכלת פי 2 ממך..
לפעמים צריך להתעלם מהרגשות ופשוט לזכור כמה חשובה הבריאות של הגוף שלנו ולחשוב על כמה לא כיף זה להיות חלשה וחיוורת(במקרה שלי גם איבדתי את המחזור,לא יודעת איך זה אצלך)
המון בהצלחה מאמינה בך
אנונימית
אם תרצי לדבר איתי אני תמיד פה:)
באותו הנושא: