5 תשובות
שיקפוץ לך במעגל..?
חוץ מזה, מי שאוכל ביחד נשאר רעב.. אז ככה ש..
חוץ מזה, מי שאוכל ביחד נשאר רעב.. אז ככה ש..
ומה כל כך נורא למות לבד, אני לא מחפש שותף לקבר שיעשה לי הפעלות..
מי שאוכל לבד אוכל יותר
או
אני לא אמות רעב ;)
או
אני לא אמות רעב ;)
אני לא מחפש שותפים לקבר.. חח
מי שאוכל ביחד מת רעב
באותו הנושא: