3 תשובות
אממ אפשר
לדעתי עדיף 20
לדעתי עדיף 20
תביאי 15
לרוב צריך להביא 10 אחוז מהמחיר על הטיפ אז כן זה סבבה
אנונימית
באותו הנושא: