7 תשובות
מה זה?
שואל השאלה:
אבל מצד שני אני אסתכל ואגיד על זה איזה פספוס שלא הלכתי
אנונימית
שואל השאלה:
טיול בכיתה יב
אנונימית
שואל השאלה:
זה סתם כזה להידחף ובאמת שלא בא לי
אנונימית
לדעתי לא כי זה קשה להיות לבד
זה חוויה אבל לא הייתי הולכת אם אין לי עם מי להיות זה יהיה עינוי
בא לי להגיד לך שבדרך כלל מתחרטים על הדברים שלא עשינו, אבל ברור שזה לא כזה פשוט. אז אני לא באמת יכולה לתת לך עצה אבל אני מקווה שאם תחליטי לצאת לטיול אז תהני וגם אם תבחרי לא לצאת אל תתבאסי כי זה רק טיול בסופו של דבר ועוד תזכי לחוות המון טיולים עם אנשים שתאהבי❤