9 תשובות
לא למה שתעשי את זה
מומלץ כך אפשר להיכנס לכל מקרה חרום
כשהיה לי בתוקף הוא היה קבוע איתי :)
לא, דבר ראשון בתכלס נכנסים גם בלי הכרטיס ברגע שיש חירום לא מעניין אף אחד מספיק לומר אני ממדא, אין צורך כי יש גם את הכרטיס בצורה דיגיטלית באפליקציית צוותים
שואל השאלה:
כי אני מוכשרת להתנדב בכל מקרי חירום^
כי אני מוכשרת להתנדב בכל מקרי חירום^
אנונימית
גם אני במדא, אני גם מוכשרת להתנדב במקרי חירום ואני לא עושה את זה...
כן אבל אם הזירה פעילה ויש משטרה כבר לא תמיד נותנים להיכנס, בא נאמר שהכרטיס חוסך מלא שאלות
תודה, ומזל טוב על הכרטיס זה דבר חשוב
לא חייב,יש גם באפליקציה של צוותי מד"א את הכרטיס
באותו הנושא: