5 תשובות
מרדימים לך את המקום במקסימום פשוט תרגישי משהו לא נעים ולא אמור לכאוב אחריי זה
עשיתי ממש לפני חודש והיה נחמד
לא כואב את מורדמת את חייבת לעשות את זה מהר שזה לא יחמיר לך את לא רוצה להגיע לעקירה נכון?
גם ההרדמה לא כואבת אני עברתי את זה
שואל השאלה:
את האמת עקירה פחות גרועה
ויש לי עוד שן מאחוריה אז זה סבבה
אבל כן אני לא רוצה עכשיו כמה תהליכים
אנונימית
עקירה זה יותר גרוע כי זה לא רק לעקור וגמרנו אחר כך צריך לעשות שתל וזה תהליך יותר קשה וארוך. זה די ברור שעדיף להציל את השן בטיפול שורש מאשר לעקור
עקירה זה לא פחות נורא אי אפשר להיות עם שן חסרה בפה זה יוצא בעיות את תצתרכי להשתל שן חדשה ושתלים לא מחזיקים לנצח תצתרחי להחליף כל כמה שנים זה גם מאוד יקר וגם כואב ואף שן שהחליפו לך לא תחליף שם אמיתית
בנוסף אם את צריכה טיפול שורש ולא מטפלת בו אס המצב של כל הפה יחמיר לך זה יכול לפגוע בשיניים ליד או בחניכיים ואז יצטרכו לעקור לך את השן ולעשות עוד טיפולים קשים

טיפול שורש זה לא כואב(עברתי לפני כמה ימים) נותנים לך זריקה מקומית היא יכולה קצת לכאוב אבל את יכולה לבקש מהרופא ג'ל מאלחש לי שמו ולא הרגשתי בכלל את המחט של הזריקה אחרי זה(פעם שעשיתי בלי המשכה כאב לי המחט)
אחרי הזריקה את לא מרגישה כלום את שומעת קצת קדיחות שמים לך גומי בפה עושים לך דברים לא הכי נחמדים זה קצת תחושה מציקה אבל לא משהו כואב
לי מדי פעם היה קצת לחץ כזה כאב ממש ממש בקטנה כמו דקירה קטנה הרופאה אמרה לי שאם יכאב שאני ירים את היד שמאל והיא ישר מפסיקה עוצרת ושתמיד אפשר לתת לי עוד מההרדמה אני אישית לא הרמתי את היד העדפתי לסיים כמה שיותר מהר גם לא כאב לי בשביל להרים את היד זאת פשוט תחושה לא נעימה אבל לא כואבת

אחרי הטיפול שורש אין שום כאבים כאב לי יום יומים אחרי רק בזמן האוכל אבל שאר הזמן לא כאב בכלל
גם אני כל כך פחדתי ודחיתי את הטיפול מלא זמן אבל באמת שזה לא נורא ועדיף לך לסיים עם זה וזהו
אנונימית
באותו הנושא: