התחברות הרשמה

מי בא להבריז מחר מבית ספר?

3 ביוני 2013, 23:03
שביתהמבחניםלימודיםבית ספרמידעסטיילינגבגדים    
3 תשובות
אני בכיף
W
Wait a minute
גם ככה אין לי יותר בצפר, מסיימים י"ב (;
א
אנונימית'
שואל השאלה:
כיף לך: (
א
אנונימית ע'
באותו הנושא:
מי היום הבריז מבית ספר?
להבריז מבית הספר או לא?
אתם מבריזים משיעורים? איזה שיעורים אתם אוהבים להבריז?
מחר כדאי לי ללבוש גינס שאני לא אוהבת או פשוט להבריז מהבית ספר
כדאי להבריז בפורים? מי מבריז בפורים?
יש לי היום בית ספר מ 8:30 עד 4.. אפשר מוטיבציה בשביל לא להבריז?
חח זה נורא להבריז בכיתה יב מיום שלם?
יש לי מבחן פסיכומטרי מחר ואני לא מרגישה מוכנה בכלל, להבריז היום מבית ספר כדי ללמוד?
אוף משעמם לי רצח אני צריכה להבריז כל היום מה אני אעשה?
לא יודע אם להבריז או לא..
אני לא יודעת אם להבריז מחר ולא ללכת לבית ספר: מי שעוזר לי מלך, באמת..