9 תשובות
נראלי 35 לשעה זה טוב
הייתי לוקחת שלושים ואפילו יותר לשעה כי זה 5 ילדים
35 כפול 5 ילדים, 172, כפול 3 וחצי שעות יוצא 612 בערך.
35 שקל לשעה זה ממש אחלה
שואל השאלה:
^^ מה? חח
איך הגעת ל612
אנונימית
חישבתי לך כמה לקחת סה"כ, חסכתי לך עבודה, אמרתי 35 לילד. ^
שואל השאלה:
תודה ילד פלא, אבל לא נראה לי שככה זה עובד חחח
אנונימית
5 ילדים זה מוגזםם קחי חמישים לשעה מגיע לך
שואל השאלה:
אני לא אקח 50 כי זה אמא שבעלה לוחם בדרום.. כן אני רוצה להתחשב אבל לא להפסיד יום עבודה ולא לצאת מתוגמלת (כי זה בשעות העבודה שלי)
אנונימית