9 תשובות
נראלי 35 לשעה זה טוב
הייתי לוקחת שלושים ואפילו יותר לשעה כי זה 5 ילדים
35 כפול 5 ילדים, 172, כפול 3 וחצי שעות יוצא 612 בערך.
35 שקל לשעה זה ממש אחלה
שואל השאלה:
^^ מה? חח
איך הגעת ל612
^^ מה? חח
איך הגעת ל612
אנונימית
חישבתי לך כמה לקחת סה"כ, חסכתי לך עבודה, אמרתי 35 לילד. ^
שואל השאלה:
תודה ילד פלא, אבל לא נראה לי שככה זה עובד חחח
תודה ילד פלא, אבל לא נראה לי שככה זה עובד חחח
אנונימית
5 ילדים זה מוגזםם קחי חמישים לשעה מגיע לך
שואל השאלה:
אני לא אקח 50 כי זה אמא שבעלה לוחם בדרום.. כן אני רוצה להתחשב אבל לא להפסיד יום עבודה ולא לצאת מתוגמלת (כי זה בשעות העבודה שלי)
אני לא אקח 50 כי זה אמא שבעלה לוחם בדרום.. כן אני רוצה להתחשב אבל לא להפסיד יום עבודה ולא לצאת מתוגמלת (כי זה בשעות העבודה שלי)
אנונימית
באותו הנושא: