5 תשובות
לדעתי את צריכה להתחיל במסה.
א כי בשביל חיטוב צריך שריר שאפשר להשיג רק דרך מסה.
ב כי אם תעשי חיטוב ואז מסה את "תאבדי" את החיטוב.
אם את שואלת אותי את צריכה להתחיל במסה (משקלים כבדים) ביחד עם אירובי, לחזק את השריר באיזור הישבן.
אחרי זה להוריד בחיטוב את השומן בבטן (ובכל הגוף כי זה הולך ביחד), ולשמר את השריר שיש לך.
א כי בשביל חיטוב צריך שריר שאפשר להשיג רק דרך מסה.
ב כי אם תעשי חיטוב ואז מסה את "תאבדי" את החיטוב.
אם את שואלת אותי את צריכה להתחיל במסה (משקלים כבדים) ביחד עם אירובי, לחזק את השריר באיזור הישבן.
אחרי זה להוריד בחיטוב את השומן בבטן (ובכל הגוף כי זה הולך ביחד), ולשמר את השריר שיש לך.
כלומר, במסה את מעלה שריר, בחיטוב את מורידה שומן ומשמרת שריר שכבר יש לך.
אני חושבת שקודם חיטוב
שואל השאלה:
אני לא בזה ולא זה ואני רוצה להתחיל ולעשות, מזה זה להתחיל קודם להרזות או קודם להגדיל ישבן?
אני לא בזה ולא זה ואני רוצה להתחיל ולעשות, מזה זה להתחיל קודם להרזות או קודם להגדיל ישבן?
אנונימית
את במסה או בחיטוב?
כי אי אפשר לעשות את שניהם בו זמנית.
צריך קודם כל מסה, ואז חיטוב. פשוט תגידי להם את מה שכתבת פה
כי אי אפשר לעשות את שניהם בו זמנית.
צריך קודם כל מסה, ואז חיטוב. פשוט תגידי להם את מה שכתבת פה