התחברות הרשמה

בן 17 ולא הייתי בזוגיות , מוזר ?

(הייתי עד לפני חצי שנה בישיבה ככה שבנות לא היה בסביבה )
9 בינואר 2024, 16:06
גילהתבגרות    
4 תשובות
כמו אח שלי בן 17 ולא היה בזוגיות
א
אין לי מושג יואוו
לא
ה
השם הזה תפוס
לא
פ
פסטה עם רוטב
בכלל לא מוזר
f
fairy_
באותו הנושא:
הייתי בזוגיות של כמעט 4 שנים ולא שכבנו זה מוזר?
אם אני בן 16 ולא הייתי בזוגיות או התנשקתי זה מוזר?
אנשים שהיו בזוגיות או בזוגיות זה ממש מוזר ???
מוזר שאני בן 23 ומעולם לא הייתי בזוגיות כי זה הדבר האחרון שמעניין אותי?
מוזר בת 15 ולא הייתי בזוגיות/ לא התנשקתי לא מבחירה
מוזר שלא הייתי בזוגיות אף פעם? (בן 20+)
אני בת 18 ועוד לא הייתי אף פעם בזוגיות זה מוזר נכון?
אמא שלי שאלה אותי אם אני גיי כי לא הייתי בזוגיות אף פעם, היא יצאה מוזרה?
בכיתה יא זה מוזר שאני בחיים לא הייתי בזוגיות או התנשקתי?
בת 20 ובחיים לא הייתי בזוגיות עד כמה זה מוזר ?
זה מוזר שאף פעם לא הייתי בזוגיות ואני בת 20?