תשובה אחת
מצד אחד זה אומר, לטובתנו, שאין לנו בעיה לחסל בכירים שלהם ושישראל לא מורתעת או מפחדת מהם.
מצד שני, לרעתנו, זה אומר שהם ירצו להתנקם על החיסול של אותו בכיר, ושתהיה להם לגיטימציה לפעול נגדנו.
ישראל עם שיקוליה בחרה לקחת אחריות על החיסול.