16 תשובות
ברור
בטח שיש סיכוי
קורה הרבה
שואל השאלה:
באמת סיכוי גבוה? אני יפה ויש לי אופי טוב אבל קצת קשה לי לדבר נורמלי עם אנשים שמוצאי חן בעיניי ואני מפחדת שזה ידפוק אותי בצבא מלהכיר מישהו
אנונימית
כן, גם אם את ביישנית זה לא קשור
הצבא מקרב בין כולם גם בין כאלה שמחוץ לצבא בחיים לא היו מתחברים
אז אנשים במאה אחוז יכירו את האופי שלך ואם את אומרת שיש מה לאהוב אז הם זכו

גם אני תכף מתגייס ואני עם ציפיה להכיר מישהי טובה ומדהימה, כי קל לי אישית יותר להכיר גם דרך מסגרות
שואל השאלה:
לא אז קשה לי דווקא להכיר דרך מסגרות
אני מפחדת כי אני מרגישה שאני צריכה להציג את עצמי וזה יצא לי רשמי ואני אוהבת להכיר דרך צחוקים וכאלה לא דרך רצינות
ואיך הצבא מקרב בין אנשים?
אנונימית
הכי פשוט
את נמצאת עם אותם אנשים כל היום, ישנה איתם גם
סובלים ביחד נהנים ביחד
מתלוננים ביחד על הכל
הכל ביחד

תכירו מהר מאוד אחת את השניה
ולאט לאט או מהר מהר שמות ומחמאות עוברות מפה לאוזן בבסיס וככה יותר אנשים יודעים מי את ומכירים את האופי שלך לפי מה שיצא לאותם אנשים שמספרים עלייך להכיר
שואל השאלה:
אהה באמת ככה זה עובד חחח
ואי אהי מקווה באמת שאמצא שם מישהו
אנונימית
דודים שלי הכירו בצבא
אם תרצי אשמח לדבר איתך עוד בפרטי על הצבא ואם יש לך שאלות דברי איתי תשאלי חופשי
שואל השאלה:
איך הם הכירו אפשר לשאול? כאילו מה הסיפור שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
^^ מתי אתה מתגייס?
אנונימית
אני לא יודעת איך הם הכירו בדיוק
אני מתגייס עוד חודש בערך
סיכוי גדול
אני שומע על מלא שמכירים בצבא והופכים לזוגות
יש סיכוי
גבוהה וכן