9 תשובות
מצוין
אם את מסכימה שיהיה לו 6 או 7 מתוך כל הדרישות אז זה בסדר
וואו
תעלי עוד דרישות למה את כל כך צנוע

הייתי אומר שקצת קשה למצוא היום ככה אבל בהצלחה!!!
Qew
שואל השאלה:
אלו הדברים שאני רוצה בחבר שלי..
אנונימית
שואל השאלה:
אכפתי חכם, ציני, מכד , וכאלה זה מוגזם?
אנונימית
^לא.
אבל השאר קצת
Qew
שואל השאלה:
לדעתי צבע עיניים זו לא דרישה ככ גבוהה כי לא אמרתי רק צבע אחד אמרתי הכל מעדיפה שלא כחול.. כנל לשזוף לא באלי מישהו לבן סליחה על הגזענות זה לא מושך בעיניי, אותיות איתן ואם ועם? מה מוגזם אתה לא בן 10 אני רוצה להבין מה אתה אומר וכותב.. אני לא רוצה גבר שידבק לבנות לתחת אבל שכן יכבד אותך לא מבינה מה הבעיה בזה..
אני לא אוהבת מלאים ממש אבל אם שאר הדברים כמו ברשימה אין לי בעיה
אנונימית
זה מוגזם, ככל שיש לך יותר סטנדרטים כך הסיכויים הרבה יותר נמוכים ב
להיות שמחה במערכת יחסים(את מצפה להרבה דברים)
למצוא מישהו כזה.............. (זה כמו ללכת ברחוב ולמצוא מיליון דולר זה כיאלו הבקשה).

אין דבר כזה מושלם. אף אחד לא מושלם.