5 תשובות
זה בסדר כן
לר יקרה כלום עדיף שתעטפי עם ניילון
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
לא אפשר להשאיר אפילו כמה ימים
לא יקרה כלום אבל צריך לעטוף בניילון!
באותו הנושא: