4 תשובות
זה תלוי באיזה בסיס המשקית משרתת
משקית תש זה בתכלס תפקיד שרוב הבנות רוצות ומנסות להשיג
זה תפקיד טוב
המידע שלפנייך מהאתר מתגייסים-
"הטיפול בפרט הוא אחד מתפקידיו המרכזיים של סגלי הת"ש, הזמינים ומכוונים לתת מענה ולמצוא פתרונות בתחומים שונים כמו מצוקות כלכליות, סוגיות משפחתיות ומענה ייעודי לאוכלוסיות ייחודיות כמו חיילים בודדים, עולים חדשים, חיילים נשואים ועוד. במסגרת תפקידם, נדרשים המש"קים ליכולת הכלה ונתינה ואהבת האדם. התפקיד מאפשר מגוון רחב של ערוצי פיתוח, הן בציר הפיקוד וההדרכה והן בציר הקצונה."
זה תפקיד סבבה, אני עשיתי, היה לי מלא זמן פנוי, ואם את רוצה למוד תוך כדי או להשלים בגרויות זה בול מתאים, וגם יש זמן לחברים
תפקיד קשוח אבל מאוד משמעותי
זה תלוי בסיס, זה תקן מאוד משתנה
בתור משקית תש
לגבי אינטרסטיבי תלוי תקן יש תקנים שהם מתונים ויש תקנים מאתגרים
בסיס פתוח וגם סגור

מה זה בעצם משקית תש? משקית תש היא בעצם עובדת סוציאלית של הצבא
אנחנו אחראיות על התנאים כלכלים וסוציאלים ומתעסקות עם אוכלוסיות שונות
דוגמא חיילים בודדים , כאלה עם בעיות כלכליות , אם למישהו יש בעיה רפואי במשפחה וזה מצב שמצריך את סיוע החייל ועוד המון דוגמאות
מארת משרד התש לאפשר לחייל לבצע את התפקיד שלו בצורה הטובה ביותר בלי לחשוב על לאן הוא יחזור לישון , כסף לבית ועוד
הצבא מציע מגוון פתרונות למגוון בעיות שעל המשקיות לתת אותם לחיילים ולעזור
אפשר להתחיל טיפול ת"ש במצבים מסויימים כבר בשלב המלשביות .
אני כמעט שנתיים בתפקיד
תפקיד מאוד משמעותי , מהווה סיפוק נחשפתי לאוכלוסיות שבחיים לא חשבתי שאחשף אליהם , עזרתי למלא אנשים שהיום הם חיילים בצבא .
לא לכולם הוא מתאים לא פשוט לרוב הוא משרדי בעל עבודה רבה .
זה בגדול על קצה המזלג