10 תשובות
נחמד+ את האמת שווה לקנות אם משחקים הרבה
כן חמוד אולי אני אקנה
נורא
הקודם פי מאה יותר טוב
לא ראיתי האמת עדיין
שואל השאלה:
לא יודעת אני אישית חושבת שזה חמוד
טוב לא נורא נלך על זה
לא יודעת אני אישית חושבת שזה חמוד
טוב לא נורא נלך על זה
אנונימית
הבאטל פאס תמיד שווה בשביל הרדיאנייט
אבל גם אם את לא קונה הרבה סקינים אז גם מה שיש בבאטל פאס יהיה דיי טוב
אבל גם אם את לא קונה הרבה סקינים אז גם מה שיש בבאטל פאס יהיה דיי טוב
שואל השאלה:
פשוט חסר לי איזה 200 vp לבאטל פאס וזה כולה עשרים שקל אז אמרתי טוב נבזבז על באטפל פאס כי אין לי שום דבר יותר טוב לעשות עם 20 שח, השאלה הייתה אם שווה על הבאטל פאס הזה או עדיף לחכות לאחד יותר טוב
למרות שעד כה לפי זיכרוני אהבתי אותו מאוד הוא ממש חמוד
פשוט חסר לי איזה 200 vp לבאטל פאס וזה כולה עשרים שקל אז אמרתי טוב נבזבז על באטפל פאס כי אין לי שום דבר יותר טוב לעשות עם 20 שח, השאלה הייתה אם שווה על הבאטל פאס הזה או עדיף לחכות לאחד יותר טוב
למרות שעד כה לפי זיכרוני אהבתי אותו מאוד הוא ממש חמוד
אנונימית
לדעתי שווה לך גם אם לא משנה לך מהרדיאנייט
זה באטל פאס טוב יחסית לקודמים
זה באטל פאס טוב יחסית לקודמים
שואל השאלה:
מסכימה
טוב סבבה
מסכימה
טוב סבבה
אנונימית