14 תשובות
מוצאים משהו אחר לעשות מתי שיש את הטריגר הזה
זה נשמע לא נורמלי מה שיש לך, ממליץ לך לטפל בזה עם פסיכולוגית או דיאטנית
אחותי, יש לך בולמיה. בולמיה זו הפרעת אכילה, היא מתבטאת בדיוק כמו שתיארת, שאוכלים בכמויות לא נשלטות ואז מקיאים הכל. יש לך בדיוק בולמיה. ממליצה לדבר על כך עם ההורים שלך או היועצת או אדם מבוגר שאת סומכת עליו שיפנו אותך לפסיכולוגית ותזונאית ויעזרו לך.
שואל השאלה:
אני גם חשבתי בולמיה, אבל בולמיה נובעת מצמצום ואז בא בולמוס כי הגוף צריך אוכל, הגוף שלי לא צריך אוכל בכמויות כאלו
אני גם חשבתי בולמיה, אבל בולמיה נובעת מצמצום ואז בא בולמוס כי הגוף צריך אוכל, הגוף שלי לא צריך אוכל בכמויות כאלו
אנונימית
תקשיבי, בתור מחלימה מאנורקסיה, אני מבינה בהפרעות אכילה, ומה שיש לך זה בולמיה. בכל אופן תגידי להורים או למחנך/ת או ליועץ/ת בית ספר שיעזרו לך
שואל השאלה:
סיפרתי להורים שלי, ליועצת, למחנכת שלי ולחצי מהחברות שלי וכולם פשוט מתעלמים.
סיפרתי להורים שלי, ליועצת, למחנכת שלי ולחצי מהחברות שלי וכולם פשוט מתעלמים.
אנונימית
מה זאת אומרת מתעלמים?! הם לא מבינים שזה יכול להיות מסכן חיים? שלהקיא כל הזמן זה דופק את המערכת? (לא כועסת עלייך, כועסת עליהם). תסבירי להם שאת חייבת עזרה ושייקחו אותך לדיאטנית או תזונאית שיעזרו לך.
משקיסם פוליטי מתולתל אמרה תקשבי לי היה בולמיה ווהיתי מאושפזת 4 חודש תחפרי לאמא שלך ועם לא תלכי לבד לרופא משפחה הוא מקווה שהוא יעזור לך
שואל השאלה:
^^זה קצת מסובך , אפשר לדבר איתך על זה בפרטי?
^^זה קצת מסובך , אפשר לדבר איתך על זה בפרטי?
אנונימית
את יכולה לדבר גם איתי בפרטי,אני מבינה בזה,ולדעתי יש לך בולימיה אפילו עם את לא מודעת לזה ותחפרי לאמא שלך כי בסוף זה דופק את המערכת ואת המחסום שם ואז פשוט יצא לך אוכל גם בלי להקיא בכוונה וזה ממש מסכן חיים בלי קשר לזה שזה גם ככה מסוכן מאוד
לא מבינה בזה בכלל
נעצתי ולפי דעתי כדי לך לדבר על זה עם תזונאית שתוכל לעזור לך
נעצתי ולפי דעתי כדי לך לדבר על זה עם תזונאית שתוכל לעזור לך
בולמוסי אכילה ואז רצון ל"היפטר" מהמלאי ? . קודם כל בוודאי שתחושי רצון להיפטר מימה שהכנסת לגוף כי זה כמויות חריגות.
את תצטרכי גורם מקצועי שיעזור לך להבין מדוע את פונה לאכילה ללא שליטה.
משהו נפשי עובר עלייך? את מרגישה בשליטה שאת מצליחה לא להשמין ? . זה אכילה ריגשית אבל גורם מקצועי ידע לאבחן מה השורש
את תצטרכי גורם מקצועי שיעזור לך להבין מדוע את פונה לאכילה ללא שליטה.
משהו נפשי עובר עלייך? את מרגישה בשליטה שאת מצליחה לא להשמין ? . זה אכילה ריגשית אבל גורם מקצועי ידע לאבחן מה השורש
כן בשמחה
אני תמיד פנויה
באותו הנושא: