4 תשובות
אנימציה טובה וגם העלילה וגם הדמות הראשית ממש חמודה
לא ראיתי אבל ממה שהבנתי יש לזה אנימציה ממש טובה אז אולי בגלל זה
כאילו אישית לא התחברתי כלכך אבל לכל אחד והטעם שלו
סדרה חמודה, קרבות טובים אבל רק אם ממש נכנסים זה מעניין ויש פעמים שהיא ממש משעממת.