8 תשובות
greatest of all time
goat זה רשאי תיבות של greatest of all time וכאילו אומרים את זה על שחקנים כמו מסי וזה אבל אומרים את זה גם למישהו שהוא כזה גבר רצח או משהו
שואל השאלה:
יש לי חבר שבכול פעם שאני עושה משהו לא טוב הוא קורא לי ככה אז הוא משתמש בזה לא נכון?
יש לי חבר שבכול פעם שאני עושה משהו לא טוב הוא קורא לי ככה אז הוא משתמש בזה לא נכון?
אנונימי
כן הוא לא משתמש בזה נכון
greatest of all time
שאתה עז
(אני צינית)
(אני צינית)
greatest of all times
טוב
באותו הנושא: