2 תשובות
בלי להילחץ, אל תחשבי על הכדור שימי אותו בפה וקחי לגימה גדולה של מים..
אנונימי
אני אף פעם לא בלעתי כדור רק ריסקתי:o
אבל תנסי לעצום את העניים ומהר ליבלוע ולא לחשוב על זה שהכדור יכול לחנוק אותך
אבל תנסי לעצום את העניים ומהר ליבלוע ולא לחשוב על זה שהכדור יכול לחנוק אותך
באותו הנושא: