2 תשובות
בלי להילחץ, אל תחשבי על הכדור שימי אותו בפה וקחי לגימה גדולה של מים..
אנונימי
אני אף פעם לא בלעתי כדור רק ריסקתי:o
אבל תנסי לעצום את העניים ומהר ליבלוע ולא לחשוב על זה שהכדור יכול לחנוק אותך