7 תשובות
לא הכל טוב
תמיד אפשר לעשות תשובה
חוץ מה זה. זה בשוגג
בפעם הבאה פשוט להשתדל לקרוא כמה שיותר טוב
תמיד אפשר לעשות תשובה
חוץ מה זה. זה בשוגג
בפעם הבאה פשוט להשתדל לקרוא כמה שיותר טוב
לא.
תמיד יש יום למחרת לתקן
תמיד יש יום למחרת לתקן
ממש לא.
רשום במדרש שיר השירים רבה: אמר ר' אחא: עם הארץ שקורא לאהבה איבה, כגון: ואהבת, ואייבת אמר הקדוש ברוך הוא: "ודילוגו עלי אהבה".
רשום במדרש שיר השירים רבה: אמר ר' אחא: עם הארץ שקורא לאהבה איבה, כגון: ואהבת, ואייבת אמר הקדוש ברוך הוא: "ודילוגו עלי אהבה".
בעיקרון תעשי על זה תשובה.
מה כבר עשית שקראת לא טוב? התפילה מול הפנים חחח איך אפשר לקרוא לא טוב
מה כבר עשית שקראת לא טוב? התפילה מול הפנים חחח איך אפשר לקרוא לא טוב
אנונימית
סטטיסטית כן
שואל השאלה:
כבר קראתי בבוקר ואני לא יודעת אם קראתי לא נכון או לא
כבר קראתי בבוקר ואני לא יודעת אם קראתי לא נכון או לא
אם זה לא מרצון לטעות - יש לך מצווה בכל זאת
אנונימי
באותו הנושא: