6 תשובות
כן
לא עזביי לא שווה להבריז
בזמן הזה את יכולה לעשות דברים שלא היה לך זמן אליהם כמו לקרוא ספר, שיעורי בית
הזמו יעבור לך בטיל
בזמן הזה את יכולה לעשות דברים שלא היה לך זמן אליהם כמו לקרוא ספר, שיעורי בית
הזמו יעבור לך בטיל
לא
לא
לא
אני הייתי מבריזה
באותו הנושא: