10 תשובות
אין לי דעה על הבן אדם עצמו, אבל הבושם פחות מתאים לגברים.
מדי נשי
שואל השאלה:
וזה רע שהוא גיי ששם את הבושם הזה?
וזה רע שהוא גיי ששם את הבושם הזה?
אנונימי
לא.
אה אם הוא גיי אז מה אכפת לי
פשוט לא הייתי יוצאת עם מישהו ששם את זה זה היה מוריד רצח
פשוט לא הייתי יוצאת עם מישהו ששם את זה זה היה מוריד רצח
שואל השאלה:
תכלס
תכלס
אנונימי
גיי
gay
הומו
מה הבעיה עם בנים עם בושם נשי?
באותו הנושא: