10 תשובות
כן
בעצם עכשיו שאני חושב על זה לא
לא
בעע לא אני אעדיף למות מרעב
לא
אנונימית
לא, כי קודם כל זה דוחה אני בחיים לא הייתי עושה דבר כזה
וחוץ מזה אם יש איתי בן אדם עדיף ששנינו נשאר בחיים ולפחות ככה יהיה לנו יותר סיכויים להנצל