5 תשובות
עדיף לנתק קשר
עדיך שתפרדו
הייתי מנתקת את הקשר אי אפשר במרחק גדול
תיפרדי ממנו
באסה באסה.
תגידי לו שאת מפחדת להיקשר אליו ועוד חצי שנה זה יהיה לך קשה להיפרד.

אבל בבתכלס תשאלי את עצמך אם את רואה את זה יכול להמשיך אבל אל תשקרי לעצמך תהיי אמיתיתי עם עצמך