11 תשובות
כן אני מאזין להם בפרק הבא הולכים לארח את אייל יוסף
אני אוהב את זה ולומד כל יום משהו חדש במחשבת ישראל
מתעניין ומכיר והם אחלה למרות שיש להם איפה להשתפר
אנונימי
אווה נשמע מעניין אבל יש שם הצגה שווה של שתי הדעות?
^ ממה ששמעתי בדרך כלל המאמינים שעולים שם מטומטמים ומציגים טענות מטומטמות והמנחים אוכלים אותם בלי מלח וזה חבל, אומר בתור לא-מאמין.
אני, ותודה אני כבר מכיר :)
המראיין שם (השמן הזה לא זוכר מה השם שלו) מתנשא מידי לטעמי, אבל אחלה תוכנית בסך הכל.
לא כזה מתעניין אבל תודה על ההמלצה!!!
^^"השמן הזה"
שואל השאלה:
ההצגה של שתי הצדדים שווה
ההצגה של שתי הצדדים שווה
תודה על ההמצלה