3 תשובות
להתמודד זה כולה דקה
וואי תקשיבי אין מה להיות בלחץ ליפני כמה שנים שעשיתי את החיסון כל-כך פחדתי באמת אני מה זה מבינה אותך אבל באמת לא משנה כמה מלחיצים אותך זה כלום ושום דבר לא כואב פשוט תיכנסי ראשונה תסיימי עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כשעשיתי חיסון בקורונה, אני כמעט התעלפתי וזה בכלל לא היה כואב אין לי מושג למה התעלפתי