3 תשובות
להתמודד זה כולה דקה
וואי תקשיבי אין מה להיות בלחץ ליפני כמה שנים שעשיתי את החיסון כל-כך פחדתי באמת אני מה זה מבינה אותך אבל באמת לא משנה כמה מלחיצים אותך זה כלום ושום דבר לא כואב פשוט תיכנסי ראשונה תסיימי עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כשעשיתי חיסון בקורונה, אני כמעט התעלפתי וזה בכלל לא היה כואב אין לי מושג למה התעלפתי
אבל כשעשיתי חיסון בקורונה, אני כמעט התעלפתי וזה בכלל לא היה כואב אין לי מושג למה התעלפתי
באותו הנושא: