8 תשובות
יש לי חבר כזה. ואללה לא יותר מדי. אבל חתכים בכל הגוף בעומק רציני שהגיע כבר לצלקת
שואל השאלה:
צלקות זה נשב עמוק כאילו? לחבר שלי היו הרבה
אנונימי
כן כשזה עמוק זה גורם לצלקת לכל החיים.
נראלי עמק זה ממש פגיעות שהם חמורים כאלה עם מלא דם וכאלה
אנונימית
ואללה חבר שלי ועוד חבר שהיינו בבית שלו פשוט הוא חתך את עצמו והחבר השני שלי שתה לו את הדם זה היה מטורף. יש את זה באינסטגרם אם אתה רוצה לראות
כאב זה מה שגרם לי לחתוך ברוך ה אני נקייה כבר כמה חודשים
שואל השאלה:
מצטער לשמוע^ אם את צריכה מישהוא לדבר אז אפשרי ויש פה מלא אנשים גם שיכולים
אנונימי
לפי דעתי חתך שנחשב עמוק זה חתך שמצריך תפרים או סיכות.
אבל זה לא באמת משנה אם החתך עמוק או שטחי, מה שחשוב הוא הסיבה שבגללה האדם שחתך הרגיש שזה הדבר היחיד שיכול לעזור לו. ואם הוא לא יטפל בשורש הבעיה ויבין בצורה יותר עמוקה למה הוא עשה את זה, אותו אדם יגיע למצבים מסכני חיים.

לצערי אני פוגעת בעצמי ויש כל כך הרבה סיבות למה אני מרגישה צורך לחתוך בשביל להרגיש יותר טוב.