7 תשובות
אני חושב שזה תפקיד יותר נוח בצבא ויותר משכורת
שואל השאלה:
כן אבל נגיד יום ראשון בקצונה מה אני עושה
אנונימית
קצונה זה לא תפקיד, זו דרגה, דרגה פיקודית.
זה דרגה שמגיעים אלייה במינימום אחרי שנה בצבא (באמת במסלול מזורז), ויש אותה בכל התפקידים באשר הם, מלוחמה, דרך לוגיסטיקה, כושר, נשק, הכשרה, תש, מופ, וכל דבר אחר שאת יכולה להעלות בדעתך.
שואל השאלה:
אה אז זה אומר עליי משהו טוב למה שהם ירצו את זה
אנונימית
^ברור שזה אומר עלייך משהו טוב.
והם רוצים את זה כי צהל צריך קצינים.
שואל השאלה:
כן אבל מה טוב בזה חחח מנ זה אומר
אנונימית
^זה אומר שצהל חושב שאולי תתאימי לקצונה.