4 תשובות
60 שעות כל שנה (גם בי גם יא גם יב)
תלוי בכיתה י צריך לעשות 60 וביא, יב אפשר לעשות 30 או 60.
מי שעושה 60 ביא, יב מקבל תעודה או משהו
מי שעושה 60 ביא, יב מקבל תעודה או משהו
61
120 סה"כ
באותו הנושא: