4 תשובות
60 שעות כל שנה (גם בי גם יא גם יב)
תלוי בכיתה י צריך לעשות 60 וביא, יב אפשר לעשות 30 או 60.
מי שעושה 60 ביא, יב מקבל תעודה או משהו
61
120 סה"כ